Thief (4) – Máme se těšit?

Ne, dnes to nebude o jistém žlutém ovoci, které po mě každou chvíli někdo hází nebo mi ho cpe před nos. Toto téma jsem nechal zařadit do rubriky I Dont Care, kterou si můžete prohlédnou kliknutím zde.

Dneska trošku jinak. O hrách.

Konkrétně o novém titulu Thief, který čeká, stejně jako čekal třeba Tomb Rider,  na reboot(či remake, i toto paří do rubriky IDC), který mu slíbil Eidos Montreal. Technicky je vlastně pořadově čtvrtý ale to se po vydání zapomene. Dnes jsou moderní rebooty a luky.
Když už mluvíme o lucích, guess wat… LUK!

Ti, co trochu tápou, já byl vždy zastáncem příchodu luků, nebo celkové šípů, do módy. A jak víte prakticky od vydání AC3 se to na herní scéně luky doslova hemží (Crysis 3, Tomb Raider, Chivalry a dokonce i DICE do svého BF3 zařadila Xbow). Thief bude naštěstí pokračovat s lukostřelbou a nabídne výše znázorněné boltce.
Off Top.:Když na tím uvažuju, snad jen v AC3 nebyl luk modifikovatelný. Škoda. Ale slovo škoda se dá použít i ve větě „Škoda že AC3 vyšlo“ tak co.
Osobně se trochu stydím, protože Thief je jedna z mála her, na kterou se opravdu těším a nemám hodnotné informace. To nejlepší co víme je myšlenka nového a propracovaného  stealth systému. Naneštěstí myšlenky vývojářů většinou končí na Santově seznamu přání, takže jásat se dá asi opravdu jen nad lukem.

Trochu se spekulovalo i o tom, že nový Zloděj bude docela dost připomínat legendární Dishonored, ale pochybuji, že pánové z Eidos dokáží nahradit směsici talentu z Bioshock, Half-live a Skyrimu, jaký poskládala Bethesda.
Každopádně jestli uspějí tak je to jen plus pro ně a možná trochu mínus pro můj bankovní účet.
O plusech se dá ale asi mluvit ještě déle. Například jedny z novějších screenů můžou dokázat, že to vývoj myslí s napodobováním vážně, a je poznat už jen z tohoto zdroje prvky Skyrim i Dishonored.
Příběhová linka v prvních dílech i v tomto je mi záhadou a jen z pouhého zalíbení se mi nechce zatěžovat harddisk či Ethernet kabel, takže to bude snad ne tak hrozné překvapení.

Co se týče mě, zastávám myšlenku, že má Thief obrovský potenciál, už jen díky komunitě původních dílů. Zda to půjde snést, nebo se od hry neodtrhneme a dostane stovky fan-módů je neprorokovatelné. (*new word was added*)
Každopádně se snad dá říct, že se můžeme těšit. Minimálně na nějaké video, kde se nezhasíná svíčka rukou (not cool since LoTR trilogy)

Brace yourself, readers coming! -.- *IDC*


Comments are closed.

„Přátelství je součást lidského štěstí.“ Jan Werich