-Funny title for premium users only-

Blog je nuda…ťukat do klávesnice ty samý plky třeba dvakrát denně už dneska nikoho nebaví ale hej. Lepší než se učit maturitní otázky. A protože jsem svině a nic lepšího mě nenapadá, zkopíruju otázky jedinýho člověka, co se nudil tak moc, že se podíval i sem (… a ani tady nebylo nic novýho. Někdo má hold smutnej život).

 

Wolfenstein, Watch_Dogs 
Eh, a mEh v akci… oni to ani nebudou tak špatný hry. Dnešní hráči, lépe řečeno dnešní trailery a next-gen hype 2014 prostě vykresluje hry v moc dobrejch barvách. Viděli jsme už u GTAV, byl tu i Thief nebo Killzone SF. Tohle jsou dobrý hry, ale nejsou tak dobrý jako trailery. A Wolfík ani italský Čoklové na to nejsou jinak. Aiden bude se svym hackovánim mít tak 3-5 měsíců neuvěřitelnej úspěch. Pak ale té šedé vrstvě spotřebitelů (aka no-lifers, který hranim stráví 23 hodin denně) dojde, že grafika je jediný co z trailerů zůstalo. Mechaniky jsou až moc podobný ACčku, a multiplayer neni jako GTA, ale jako… no zas ten AssCreed.  Funkce, jaký poskytujou ve WD propojení lidí s internetem/jakousi elektronickou informační sítí nikdy nebude taková, jakou ji Ubisoft dělá. Můžu k tomu říct jenom – bude to prdel, bude to i dobrej zabiják času ale někdy je hype prostě jenom hype. Neuvěřim  dokud neuvidim.
… ještě něco? Jo Wolf. FPSka s Náckama. Co na tom může bejt sakra špatnýho?

 

Advaced Warfare 

A pak přichází nový CoD… upřímě jsem vědoval 2 minuty života pro sledování traileru. Z horních řádků můžete vyčíst to, že trailerům nelze věřit, žádná hra ani vydavatel nenechá svou hru mluvit za sebe. Nemá na to a všichni to ví. Jediná hra, série, která NIKDY nemusela do svých her vkládat cinematiky, protože MĚLA na to vložit do nich vlastní cutscény, bylo Call of Duty. Nebudu číst těch 120 článků, ale jsem si jistej, že v žádnym z nich jsem nikdy neřekl, že CoD bylo příběhově někdy špatný. Nikdy nebylo. Když se podívám na plot v AW – žádná nukleární válka (clapclapclap), zdá se, že dokonce ani WW3 (clapclapclap), a zdá se že i nové postavy (meh). Grafika cutcén (jo, to jsou ty, ve kterých jsem first person a ano, vsadim bankovní účet na to, že jsou to ingame záběry) je dost pokročilá. Klepou se mi zuby na to říct, že nás možná čeká nový engine, ale to je ještě dost brzo. Celkovej dojem byl lepší, než jsem doufal, protože poprvé se mi chce říct, že tohle CoDko bude jiný.
Fun Fact:

Takhle Sledgehammer odpovídá na Titanfall *flies away*


Comments are closed.

„Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít.“ Jan Werich