Destiny – první potvrzená next-gen hra?

Sám jsem do nedávna příliš nevěřil, že se pod medovými slovy vývojářů může skrývat alespoň potenciál pravdivých faktů. Otevřený svět, sandbox plný reálných NPC, špičkové zážitky ovlivnitelné jakýmkoliv hráčem. Slova, která čteme v manuálech a drahých recenzích na ign.com. Ale kde jsou výsledky. Poslední, kdo splnil ohledně otevřenosti her, co slíbil, byla vývojářská společnost Bethesda se svým TES: Skyrim.  Proč tedy dnes zavádím na toto téma znovu řeč?

Časy se změnili. Oproti časům, kdy plané řeči byly jen plané řeči, dnes mají poprvé za cca 8 let skutečný potenciál. Můžu začít třeba s projektem spol. Bungie, Destiny. Který byl označen za průlom v FPS hraní. A to jsme v podstatě ještě neviděli žádné gameplay záběry. Každopádně Destiny budu ještě chvíli v peci, a dá se s jistotou říct, že z ní před tím, než vyjde slunce nad next-gen konzolemi slunce, jí jen tak neopustí. Dalo by se tedy velice skepticky říct, že Destiny by mohla být právě onou první potvrzenou nex-gen hrou. (Zda bude pouze pro nový Xbox, to je pod velkým otazníkem)
Popis shrnuje superlativy, které jsem už zmiňoval. Otevřený, plně ovlivnitelný svět s pokrokovou grafikou. Plno zábavy pro amatéry i veterány FPS her. Taková hra od 8 do 80 let. Ano, zní to pohádkově, až se tomu „nechce“ věřit. Proto většina ohrnuje nos, i když za projektem stojí Bungie, které si srát na hlavu nenechá a svoje slovo i většinou drží. Už proto by se dalo o posibilitě next-gen hry uvažovat.

Whatever… keep wainting 


Comments are closed.

„Láska vdaných žen je nejcennější na světě, manželé o tom ovšem nevědí.“ Oscar Wilde