Proč je přechod titulů do moderny tak složitý

Je to trochu s údivem, ale většina mírně naivních hráčů (kdo by nebyl naivní, když už si každý vydavatelský dům zvykl házet mezi hráče téměř nemožné specifikace) si ani neuvědomuje, čím musí bezmála všechny tituly, hrnoucí se do světla next-genu, projít. Herní průmysl na to má jistě termín. Ale stačilo by to asi říct pár větami: Všechny hry, určené pro novou generaci konzolí, musí nutně projít starým filtrem. Jednoduše, protože  vám nikdo nevydá hru na konzoli, kterou vlastní tisícina trhu. Jisté prvky se jistě změní, tak aby současná generace více méně stíhala nový přístup a hráči byly pod tlakem osekané grafiky donucení přejít na ng, který to díky novým vnitřnostem zvládne. Ale tento přechod, tento „NG filtr“ vždy zanechá jizvy. Bohužel, i hry, jako třeba nové ambiciózní Watch_Dogs, nebude nikdy vypadat tak, jak předvádí Ubisoft. Právě proto, že vývoj počítá s výpočetním výkonem PS4, ale současné konzole disponují sotva půlkou.

Vše co zde vidíte… všechno tohle buď potrvá min. rok po vydání NG, než bude vydáno, nebo nikdy nebude vypadat jak vypadá.

A ačkoliv je to pořád blogový článek a né veřejná doprava v podobě Eurogamer, i tak si neumím představit jinou budoucnost, kdy nextgen nebude klečet před současnými stroji, dokud sami nezaniknou.

 

Who Cares? Have Games


Comments are closed.

„Vhodnou základnou pro manželství je oboustranné nepochopení.“ Oscar Wilde